fredag 25 januari 2013

Charlotte Perrelli + Rubrik!!!

Jag kan helt plötsligt lägga in rubrik nu... Fråga mig inte vad jag gjorde annorlunda denna gång - men nu funkar det! Jag är glad - och då måste ju ni också vara glada, för det är ju så det funkar, eller hur??? ;)

Jag kan inte annat säga än att jag blir glad,när någon som gått igenom tråkigheter i ett äktenskap, bott ensam och även haft barn som fått genomgå detta och som man då fått uppfostra i sin ensamhet (även om man har pappan delaktig så är man ju alltid själv de dagar man har barnen - då mitt i uppfostran), sen hittar någon att dela sitt liv med. Någon att gå vidare med och bilda familj och trygghet ihop med. Så jag är jätteglad för Charlottes skull, även om jag inte alltid gillat allt hon gör. Men dom ser väldigt kära ut och dom "synkar" tycker jag. Vi såg Diggilo i somras och då plötsligt gled hennes Anders fram bakom scenen för att komma fram på området och köpa en korv till sig själv och sin söta dotter. Han ser oerhört sympatisk ut tycker jag. Mycket snygg, tycker jag också..... ;))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar