fredag 25 januari 2013

Varför i hela världen funkar inte rubrikraden i denna bloggen???? 
Det ser ju astöntigt ut att skriva en rubrik, referera till den i blogginlägget under och sen när man väl publicerar och klickar på "Visa Blogg" så börjar inlägget direkt i inlägget - utan rubriken!! Vad tror folk om en då? Att man börjar skriva om nåt som inte finns - att man smuttat på flaskan eller är redo för hispan direkt??? 


Jag hade börjat undra om jag hade läst sånt om och om igen... vilket folk kommer få göra om jag inte reder ut detta med rubrikraden... Jag har ju en rubrikrad att fylla i när jag skriver inlägget!!! 
Det står till och med "Rubrikrad"... Varför i hel"#¤@£¤%&""##### kommer den inte med i bloggen då???? 


Jag hatar att vara så inkompetent när det gäller datorer, maskiner och annat tekniskt! 


Har precis köpt en Apple Tv 2 - jailbreakad sådan. Ska, vad jag förstår, kunna se allt man vill i filmväg, svtPlay, tv4Play m.m gratis direkt på tvn utan att behöva koppla in datorn med HDMI-kabel och annat sladdskit.... 

Men tror ni vi kan komma underfund med den? Nej!!! Och i såna lägen får jag veta "att det var minsann du som ville ha den, jag har inte tjatat om att köpa den, så jag vet inte...." Jaha, då sitter man här och måste  som en lökig brud be om hjälp på facebook... Tur man har sitt stora skyddsnät att luta sig mot där...ute i cyberrymden....som jag kan så mycket om..... 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar